1401/05/29

ارسال نامه به مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان در خصوص مشکلات سفرهای زیارتی

ارسال نامه به مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان در خصوص مشکلات سفرهای زیارتی

جناب آقای مهندس حاج کاظمی

مدیرکل محترم سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان

با سلام و احترام:

     ضمن عرض تقدیر از فرصتی که جهت دیدار و  بحث وتبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات فراروی بازنشستگان و مستمری بگیران کلانشهر اصفهان اختصاص دادید و پیرو موضوعات مطرح شده در جلسه روز شنبه به تاریخ 29/05/1401 ، پیشنهاد می گردد به جای سفرهای زیارتی رایگان اعلامی از سوی سازمان تأمین اجتماعی که قابلیت توزیع عادلانه بین عموم را نداشته و کثرت مراجعه متقاضیان را به همراه دارد و در طول سفر نیز مسائل و گرفتاریهای خاصی ایجاد می نماید ، موارد مشروحه زیر اجرایی گردد:

  1. هرساله بودجه ای توسط سازمان تأمین اجتماعی برای مسافرت بازنشستگان و مستمری بگیران اختصاص یافته و برای هریک از این عزیزان کارت اعتباری سفر که قابلیت استفاده در اماکن تفریحی و گردشگری کل کشور را داشته باشند صادر و کمک هزینه سفر جهت بهره مندی به آن کارت واریز گردد. 
  2. درصورت عدم تحقق پیشنهاد فوق ، سامانه ای اینترنتی جهت ثبت نام متقاضیان ایجاد و هریک از بازنشستگان و مستمری بگیران با مراجعه به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت یا کافی نت امکان ثبت نام و بهره مندی از سفر رایگان را داشته باشند و از مراجعه حضوری به شعب آن سازمان و یا دفاترکانونها که موجب به زحمت افتادن آنان و بروز تنش و درگیری می شود جلوگیری گردد.
  3.  ترتیبی اتخاذ گردد که عموم بازنشستگان وخانواده آنان بتوانند از امکانات اقامتی و تفریحی تحت مالکیت سازمان تأمین اجتماعی در نقاط مختلف کشور بویژه استانهای شمالی استفاده نمایند. 

با تشکر و امتنان از توجه و عنایتی که مبذول می فرمایید.

و من الله التوفیق

سید حسن هاشمی

رئیس هیأت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر کلانشهر اصفهان