1401/04/25

نامه اعتراض آمیز رئیس هیأت مدیره کانون کارگران بازنشسته کلانشهر اصفهان خطاب به جمیع نمایندگان مردم شریف این شهر در مجلس

نامه اعتراض آمیز رئیس هیأت مدیره کانون کارگران بازنشسته کلانشهر اصفهان خطاب به جمیع نمایندگان مردم شریف این شهر در مجلس

نمایندگان محترم مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

     مدت 4 ماه از سال گذشت و در این مدت فریاد اعتراض کارگران بازنشسته و مستمری بگیر از قانون شکنی دولت و پایمال نمودن حقوق آنان به گوش فلک رسید و پهنه خشک زاینده روز عزیز نیز از شرم حضور این پیشکسوتان در کف خیابانها عرق شرم بر چهره آورد ولی دریغ از یک تحرک کوچک از طرف مجمع نمایندگان شهراصفهان در مجلس شورای اسلامی.

نماینده محترم :

کاسه صبر بازنشستگان از این همه ظلم و بی عدالتی در حق آنان لبریز شده و کانونهای بازنشستگی بیش از این توان مقابله و پاسخگویی به این سیل عظیم معترضین را نداشته و در مقابل صدای حق طلبی آنان هیچ پاسخی ندارند.

مردمی که در زمان انتخابات مجلس ، ندای "هل من ناصر ینصرنی" شما را لبیک می گویند از نمایندگان منتخب خود انتظاردارند پیگیری مسائل و مشکلات آنان را در سرلوحه فعالیتهای خود قراردهند و سکوت آزار دهنده شما در این مقطع حساس زمانی که نشان از عدم احساس مسئولیتتان پس از اخذ آراء و نشستن بر کرسی مجلس دارد ،  قطعاً در زمان مقتضی از سوی مردم بی پاسخ نخواهد ماند.     

شهراصفهان بعنوان نگین انگشتر صنعت و تولید این کشور سزاوار داشتن نمایندگانی جسور ، شجاع ،کار آمد ودرد آشنا بوده و عملکرد ضعیف و محافظه کارانه شما در همه زمینه ها به هیچ وجه مورد قبول مردم فهیم این شهر نمی باشد.

وقت آن است که کمی به خود آئید و همچون نمایندگان شجاع برخی از شهرها که از تریبون مجلس فریاد تظلم خواهی بازنشستگان را به گوش مسئولین رسانده و در راه احقاق حقوق آنان هم و غم خود را به کار بسته اند اقدامی دراین خصوص صورت دهید.

                   “ما زیاران چشم یاری داشتیم                                      خود غلط بود آن چه می پنداشتیم”

                                                                      

و من الله التوفیق

 سید حسن هاشمی

رئیس هیأت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر کلانشهر اصفهان